torstai 20. syyskuuta 2012

Kun kyyhkyset katosivat


Edellinen lukemani kirja on kahden kuukauden takaa. Olen tahkonnut yhtä pokkaria kaksi kuukautta! Eikä sielu anna periksi jättää kirjaa kesken. Onneksi otin tuon Oksasen uusimman lukulampun alle. Taas taattua minun mieleistä luettavaa. Minun mielestä Oksasen parhain kirja. Kirja oli tosi helppo lukea ja ajatus pysyi kirjan sisällössä, eikä lähtenyt lentelemään kesken lukemisen. Teksti oli tarpeeksi haasteellista.

- Minulle annettiin tehtävä ja minun piti tutustua toiseen henkilöön, ei sinuun, Juudit sanoi. - Kahvila Kultasessa minun oli tarkoitus luoda suhde erääseen toiseen. Se oli ystävättäreni sulhasen keksintö, ei minun. Mutta sitten tulit sinä.

2 kommenttia:

ritva kirjoitti...

Varmaan hyvä kirja ei ole tullut luettua,Hyvää loppuviikkoa:))

Punatulkku kirjoitti...

Kiitos Ritva :)