perjantai 13. tammikuuta 2012

Markkinat


Joensuussa oli eilen ja tänään perinteiset tammimarkkinat. Syysmarkkinoista lähtien olin pitänyt mielessäni, että näiltä markkinoilta minun pitää käydä ostamassa lämminvuoriset nahkahanskat, joita työkaveri esitteli syysmarkkinoiden jälkeen. Tänään ruokatunnilla tein nopean tripin markkinoille. Siitä on hurjan pitkä aika, kun olen viimeksi markkinoilla käynyt. Ihmettelin vaan miten vähän myyjiä markkinoilla oli. Mutta niinhän siinä kävi, että markkinapappa sai myytyä minulle kahdet lämpimät hanskat ihan vaan sen takia kun halvalla sain.


Markkinoilta poikkesin paikalliseen Suomalaiseen kirjakauppaan ja siellähän oli ALE. Tässä kirjat, jotka lähtivät mukaan kirjakaupasta. Olin aivan varma, että ALE-kirjoja ei minulle enää riittäisi, kun en kerennyt ihan ALE:n ensiryntäykseen. Mutta ihanuutta, sain monta haluamaani kirjaa odottamaan lukuvuoroaan. Tuon Mankellin pokkarin sain ilmaiseksi täysillä pokkaripassileimoilla, mutta nuo muut kirjat maksoivat vain 3 - 9,95 €/kpl. Joten markkinat ei kun jatkuivat.

Ei kommentteja: