perjantai 3. syyskuuta 2010

Tunnustusta pukkaa


Perheenäiti Ulkomaanelämää-blogissaan ojensi minulle tunnustuksen. Olen kiitollinen tästä huomaavaisuudesta!
Tunnustuksen myötä kirjoitan seitsemän asiaa itsestäni:
1.  Työskentelen miesvaltaisella alalla; kokouksissa ja palavereissa olen yleensä ainoa nainen.
2. Tällä hetkellä tykkään työstäni, haasteista siinä ja sen sisällöstä. Työ on minulle melkein liian tärkeä asia elämässäni ja antaudun sille ehkä vähän liikaa.
3. Minun yksi harrastus on ollut kahdeksan vuotta opiskelu. Sen aikana olen suorittanut jo kaksi tutkintoa ja kolmas on pikkuista vaille valmis.
4. Vaikka elämä ei ole useinkaan mennyt suunnitelmien mukaan, vaan on joutunut tekemään suuria muutoksia elämässään, ei se ole tehnyt minua kyyniseksi. Se on kyllä aiheuttanut sen, että 
- en ole kenestäkään muusta ihmisestä riippuvainen
- minun on erittäin vaikea pyytää apua keneltäkään vaan yritän pärjätä itse
5. Pieni perheeni on minulle tällä hetkellä rakkain asia maan päällä ;))
6. Tämän vuoden muistan siitä, että olen muuttanut, täytän täysiä kymmeniä ja saan suoritettua neljännen insinöörin tutkinnon.
7. Tämä oli kiva haaste!
Tämä haaste pitäisi luovuttaa seitsemälle bloggaajalle. Minä teen niin, että luettelen seitsemän seuraamaani blogia. Nämä bloggaajat ja muutkin voivat ottaa haasteen vastaan.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aili-mummo kiittää ja kumartaa; on suuri kunnia saada "tunnustus". Panin sivuilleni seitsemän asiaa itsestäni, jotka (toivottavasti) eivät olleet yleisessä tiedossa.

Oikein hyvää pyhää sinulle Punatulkku ja vielä kerran onnittelut saavutustesi johdosta t. Aili-mummo<3

Punatulkku kirjoitti...

Kiitoksia! Näitä tunnustuksia on mukava saada ja mukava antaa eteenpäin. Näin "blogiystävyys" saa uusia ulottuvuuksia, kivaa ;))