torstai 24. joulukuuta 2009

Tekninen takapuoli



Minun on jo aikaa sitten pitänyt ostaa itselleni ulkoilupuku, koska entiset ovat jotenkin ihmeellisesti vain liian isoja minulle. Mutta olikohan liian uhkarohkeaa jättää tämä puvun osto talveen. Menimme juniorin kanssa urheilukauppaan ja löysimme juniorille halvat kevyttoppahousut. Housut ostettiin lämmittämään treeneihin pyöräillessä. Sitten rupesin katsomaan nuoren miesmyyjän kanssa itselleni ulkoilupukua. Katsastin ensin mummomalliset kevyttoppapuvut ja myyjäkin oli sitä mieltä, että eivät ne minulle sovi, nuorekkaalle, urheilijalle ;)))) No sitten katsottiin vähän kalliimpaa versiota Halti teknisestä ulkoilupuvusta. Ja eipähän puvulle tullut hintaa kuin himppa auki viisisataa. Hämmästyttää, että edes uskaltauduin kokeilemaan moisen hintaista pukua. Mutta nyt minulla on ulkoiluhousut, joissa on tekninen takapuoli. Molemmilla takapuolen sivuilla on pitkät vetoketjut, jotka voi avata jos rupeaa tuntumaan liian kuumalta eikä tuuletus toimi!! Erittäin teknistä ja hienoa, varmaan. Puku on sisäänajettu karvaisen juniorin lenkillä ja näin kovalla pakkasella ei takki tuntunut ainakaan liian kuumalta. Hieno, kivan värinen ja mukavalta tuntuvaa kangasta puku kyllä on, mutta vieläkin olen hieman hämmentynyt.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

pitaa tarkistaa:)