torstai 12. helmikuuta 2009

Tänään ja huomenna!

Pitäisi kirjoittaa opiskeluun liittyvää Kestävää kehitystä, niin että savu nousee, mutta kun ei vaan irtoa kuin muutama lause ja sitten on pakko päästä jonnekin muualle surffailemaan. Viikon päästä pitäsi olla n. 15 sivua kirjotettuna aiheesta, minulla taitaa olla tällä hetkellä kuusi sivua valmiina. Töissä olen saanut jotain aikaiseksikin ja olen päässy myös maakuntamatkailemaan. Kävin tänään yhdessä ei kun kahdessa kolkassa kaupunkia ja huomenna suuntaan kolmanteen kolkkaan. Menee päivät mukavammin eikä tarvitse istua siellä tyhmässä toimistossa. Olen saanut purkauta muutamalle tyypille ihan sydämen kyllyydestä ja on mukavaa huomata, että hyviä ystäviä löytyy. Huomenna olisi tiedossa vähän vapailua sellaisen myöhästetyn pikkujoulun merkeissä. Kalenterissa on ollut merkintä menosta jo pari kuukautta ja tänään soitettiin ja sanottiin että kyyti tulee ovelta noutamaan seitsemän aikoihin. Ruokailua pitkän kaavan mukaan ja sitten kuulemma jotain juomapuolta ja varmaankin tanssiravintolaa ;)) Pitäisi vaan osata ottaa ihan rauhassa koko ilta, että jaksaa lauantaina muutakin kuin haahuilla kalsareissa ympäri kämppää. Mutta tarpeeseen tulee tämä vapailu ihan varmasti! Eilen näin pitkästä aikaa s-miehen, jonka kanssa käytiin syömässä ja katsomassa yhtä työjutskaa, vaikka hän olikin vapaalla. Mukavaa, mutta hämmentävää?

Postauksen kuvana eteisen seinällä oleva vitriini, johon olen ostanut tai saanut eri maista ostettuja sormustimia ja taitaa siinä olla muutama muu esine.


Ei kommentteja: