lauantai 1. maaliskuuta 2008

Suursiivousta











Tänä aamuna sain jostain oikean energialatauksen ja tein suursiivouksen koko talossa. Olen aikaisemmassa postauksessa kirjoittanut, että en ole maailman ahkerin siivooja, enkä ihan hirveästi tykkää siivoamisesta. Nykyisessä tilavassa kodissani, jossa on keskuspölynimuri, on ihan mukava imuroida. Talossa, jossa on koira, on melkein pakko imuroida joka viikko. Siitä olen yrittänyt pitää kiinni. Noin kerran kuussa vien myös matot ulos KHH:sta, OH:sta ja ET:stä. Keittiössä minulla ei edes ole mattoja ja muuallakin tosi vähän, koska talossa on lattialämmitys. Edellisessä OK-talossa, jossa asuin, oli kattolämmitys ja siitä en tykännyt. Nyt on niin mukava, kun voi tallustella lämpimällä lattialla.


Tänään tosiaan innostuin ja vein myös petivaatteet ulos pakkaseen tuulettumaan. Juniorikin innostui siivoamaan oman huoneensa, joten oli ihan mukava fiilis, kun sai parin tunnin urakan tehtyä.
Sanoinkin juniorille, että ensi viikolla ei tarvitse siivoilla, jolloin juniorilla on koko viikko ja minulla kolme päivää hiihtolomaa. Juniorille hieman lupailin, että voisimme käydä vaikka Kolilla laskettelemassa, jos on kiva ilma. Olisi ihan kiva päästä vähän irti työasioista sillä viimeksi olin lomalla lokakuussa. Toivottavasti ensi viikolla on hyvät ulkoiluilmat!

Ei kommentteja: