maanantai 12. maaliskuuta 2012

Kevätesikko


Minä aloitin tänään viikon pituisen loman. Loman kunniaksi ostin perjantaina ruokakaupasta kevätesikon.


Olin eilen kirjuroimassa Riennon lenttispeliä. Peliä oli kiva katsoa, vaikka kirjuroidessa ei voikaan jäädä seuraamaan mitään yksityiskohtaa. Aina on oltava skarppina ja seurattava palloa ja tuomareita. Peli oli helppo kirjuroida, kun Riento voitti sen mennen tullen 3 - 0. Sitten ei kun kohti välieräpelejä.
Sain pienenä muistamisena Prihojen pelien kirjuroinneista Adidas-urheilukasssin. 


Tänään olen menossa esittelemään omaa työyhteisöä ja lähivuoden investointeja urakoitsijoille Kimmeliin. Huomenna aamulla käyn yhdessä työpalaverissa, kun minun on vaan vaikea jättää sellaisia "vaikeaa" juttua kollegalle, joka ei ole ollut mukana projektissa. (Liian tunnollinen työntekijä!!)


Eilen sain myös The Project:in jonkinlaiseen vaiheeseen. Siihen pitäisi tehdä vielä viimeiset virutukset / höyrytykset / mittailut ja sitten pääsisi ompelemaan hihat kiinni. Ei taida ihan näille lumille käyttöön vielä keretä. Olen myös samaan aikaan virkannut toista projektia. Siitä enemmän toisessa postauksessa.

2 kommenttia:

ritva kirjoitti...

Kaunis kevätesikko,niin,niin,tunnollinen työntekijä,kaikista huolimatta hyvää lomaa:)

Punatulkku kirjoitti...

Kiitos Ritva, siitäkin huolimatta :))