perjantai 10. joulukuuta 2010

Day 10 – Your siblings


Synnyin ison siskoni jälkeen ja ennen pikkuveljeäni eli olin yli 16 vuotta meidän perheen keskimmäinen lapsi.  Lapsuuden leikit leikin useimmiten pikkuveljen kanssa. En päässyt ison siskon ja hänen ystäviensä leikkeihin. Olin myös luonteeltani jo lapsuudessa yksin selviytyjä ja niinpä vietinkin kesät äidin tätien luona. Siellä sain huomiota osakseni ja siellä pidettiin minun puoliani. Lapsuus meni leikeissä ja kaiken laisissa kisailuissa oman asuma-alueen muksujen kanssa. Olin 16 v, kun meille syntyi vielä iltatähti eli pikkusiskoni. Hoidin häntä ihan vauvasta lähtien. Olin yleensä illat kotona ja hoidin pikkusiskoani, kun äiti oli iltavuorossa. Joskus se kyllä keljutti aika tavalla!
Nykyisin pidetään yhteyttä sisarusten välillä epäsäännöllisen säännöllisesti. Pikkusiskon kanssa tapaillaan useammin, koska meidän pojat eli serkukset haluavat tavata toisiaan ja tulevat hyvin juttuun keskenään. Näin aikuisina tulemme toimeen keskenämme, mutta emme ole riippuvaisia toisistamme. Mutta sisarukset ovat ja pysyvät sukulaisina ja läheisinä aina ja iankaikkisesti.

Ei kommentteja: