lauantai 16. lokakuuta 2010

Sisustusta

Keittiön ruskea Appelsiini-kappa

Uuden kodin sisustus edistyy pikkuhiljaa. En ole niitä kaikkein rivakampia sisustajia ja minua ei ole paljon haitannut, vaikka verhot eivät ole olleet vielä ikkunoissa. Edellisessä kodissa ei olohuoneessa ollut verhoja koko siellä asumisen eli reilun neljän vuoden aikana. En oikein osannut koskaan päättää minkälaiset verhot sinne haluaisin, joten jossakin vaiheessa päätin etten haikaile verhojen perään enää. Uuden kodin keittiöön minulla oli hakusessa Marimekon oranssi- tai keltasävyinen kappa ja kun sitä ei ole ollut saatavilla, niin verhorintamalla ei ole tapahtunut tähän mennessä mitään. Nyt oli Hobby Hallin asiakaskuvastossa tarjouksessa vihreä ja ruskea Appelsiini-kappa ja niinpä tilasin keittiöön ruskean kapan. Samassa toimituksessa tuli olohuoneen verhosarja. Ruskeaa toisena värinä siinäkin. Minä en ole ollut ruskean värin ystävä ja vaatetuksessani ei ole varmaan mitään ruskeaa ollut pitkään aikaan. Samoin monen edellisen kodin materiaalien väreinä ei ole ollut ruskeaa. Mutta nyt minulla on sitten ruskeaa  kodin materiaalien värinä ja huonekalujenkin värinä.

Olohuoneen verhot

Toisena keskeneräisyytenä on ollut kattovalot. Eteiseen sain ostettua valot noin kuukausi sitten, mutta valojen laitossa tuli ongelma. Nyt toinen valo roikkuu kuvan osoittamalla tavalla ja toista en ole edes ruvennut asentamaan. Tänään ostin olohuoneeseen kattovalot. Niiden laittaminen on ammattimiehen hommaa ja saavat odottaa laittajaa ihan rauhassa. Onneksi yksi työkaveri on luvannut tulla jelppimään minua näissä ongelmissa.

Eteisen torso lampun kiinnitys

Ei kommentteja: