lauantai 28. elokuuta 2010

Masku


Viime viikolla vihdoinkin minulta paloi päreet viimeisten huonekalujen suhteen. Kuusi viikkoa sitten ostin Maskusta hyllystön ja uuden keittiön pöydän ja tuolit. Maksoin kiltisti laskun jo silloin ja minulle luvattiin, että huonekalut toimitetaan kolmen viikon päästä kotiini. No meni se kolme viikkoa ja neljäs. Viidennellä viikolla soitin Maskuun ja kyselin milloin mahtavat tulla maksamani huonekalut? Kaveri lupasi soittaa perään tiedon, mutta tuota soittoa ei koskaan tullut. Keskiviikkona minulla paloi käämi ja soitin tulikivenkatkuisen puhelun Maskuun. Jo rupesi tulemaan ensin tieto ja sitten jo varma lupaus, että torstai-iltana lähetys saapuu perille. Hienoa, olen erittäin tyytyväinen Maskun huonekaluihin. Mutta tuo toimituksen, tiedon ja palvelun tökkiminen ottaa kyllä kovasti päähän! No, nyt on kaikki muuttolaatikot tyhjennetty. Tavarat on laitettu paikoilleen ja olohuonekin näyttää jo mukavalta. Vielä pitäisi hommata loput lamput ja verhot. Lisäksi olisi elektroniikan virittelyä??? ja taulujen ruuvailua seinille???


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienolta nayttää.....
Tyylikästä!

Punatulkku kirjoitti...

Kiitos! Olen tyytyväinen väreihin ja laatuun, mutta en toimitukseen!

Anonyymi kirjoitti...

Ihan samoja kokemuksia Maskusta, toimitus kestää, kestää ja kestää, lisäksi myyjillä ei ole palvelualttiutta. En osta enää Maskusta t. Aili-mummo;(

Punatulkku kirjoitti...

Ihan samaa mieltä. Nuoret poijan klopit teki kauppaa ja silmä kirkastu, kun olin oikeesti ostamassa. Mutta tuo tavaroiden kysely ja toimitusaika, huh, huh!!!