sunnuntai 8. elokuuta 2010

Varustautumista


Juniori tuli eilen kotiin kera iloisen yllätyksen. Kirjoitin joskus tammikuussa blogitekstin, jossa haikailin omaa mahdollista neulomista. Mutta neulomukset ovat vielä kaikki fantasioina pään sisällä, eikä oikein ole ollut aikaa / tarmoa ruveta käytännön puuhiin. Mutta ONNEKSI minulla on sisko, joka tykkää neulomisesta yli kaiken. Nytkin kesälomallaan hän oli neulonut pieniä vauvamekkoja (jonkinlainen kampanja!) lähetettäväksi Afrikkaan. IHAILTAVAA!! Niinpä kun tänä aamuna rupesin järjestelemään vaatteita, jotka juniori toi mukanaan kun jäivät minulta siskon luokse, kasaan oli ilmestynyt aivan ihanan värinen baktus. Baktus  ei kyllä ollut minulla mukana kun tulin teille ;)) KIITOS!


Lisäksi sain lomareissun aikana siskoltani kuvan kaulahuivin. Saman sarjan myssy minulla oli jo ennestään ja nyt sain parannellun version kaulahuivista. TOINEN KIITOS!


Lisäksi käyttöä odottaa malttamattomana Elämää-blogin arvonnasta saatu kaulahuivi, jossa on aivan ihqu malli ja lanka. Kyllä sitäkin on mallattu kaulaan jo muutaman kerran. Eli yhteenvetona syksy ja talvi voi minun puolesta tulla. Minä olen varustautunut kera blogiystävän ja siskon suojaamaan itseäni kylmältä ;)))


Ei kommentteja: