sunnuntai 30. elokuuta 2009

Eilen - tänään


Eilen paistoi vielä aurinko, tänään on satanut vettä koko päivän. Eilen en saanut oikein mitään aikaan, tänään olen etsinyt tausta-aineistoa ja kirjoittanut muutaman luvun opinnäytetyöhön. Kyllä minä eilen luin kaikki blogit ajan tasalle ja lukemattomat sanoma- ja aikakausilehdet ja muutenkin vietin koneella aika paljon aikaa. Ja pesinhän minä pyykkiä ja imuroinkin, mutta nämähän eivät ole mitään siihen nähden mitä minun pitäisi oikeasti saada aikaan. Minulla on epätoivoinen yritys saada tuo opinnäytetyö kirjoitettua ainakin melko lailla valmiiksi tämän vuoden puolella. Montakohan viikonloppua vielä tänä vuonna on jäljellä ja monenako arkipäivänä minun pitää kirjoittaa ja tehdä sen eteen töitä? No, kirjoitushomma on saatu alulle ja sisältökin suurin piirtein selville. Vielä kun saisi tutkimusmenetelmään teoriatietoa ja tutkimuksen käyntiin, niin siitä se muotoutuu. Opinnäytetyö tulee olemaan päällimmäisenä vapaa-ajanajatuksissa ja duuneissa lähikuukaudet ja siitä aiheesta on ihan pakko purkautua täällä, kun siviilissä ei voi vaivata ihmisiä tällä aiheella.

PS. Kuvasta päätellen joku meillä osaa ottaa rennosti ;))


Ei kommentteja: