perjantai 26. joulukuuta 2008

Joulupäivä ja Tapaninpäivä

Jouluaatto meni mukavasti juniorin kanssa kahdestaan. Minä tykkäsin rauhallisesta joulusta, jonka takia ei tarvinnut eikä olisi jaksanut eikä kerennytkään stressata tämän enempää. Joulupukki oli taas anteliaalla päällä. Sain kultaa ranteeseen, Marklundin kirjan, Holiday-leffan, neljä pulloa punkkua, kaksi pulloa konjakkia, kynttilän ja tulitikut, kolme rasiaa suklaata ja aivan ihanan tulitikkutelineen. Lisäksi olen saanut aivan mahtavat yöunet ja rauhallisen Joulumielen! Nämä vapaapäivät tulivat minulla todella tarpeeseen.
Eilen käytiin juniorin kanssa viemässä haudalle kynttilät. Tehtiin sisarusten kanssa sellainen diili, että he käyvät haudalla aattona ja minä käyn joulupäivänä, niin saadaan kynttilät loistamaan haudalla vähän pitempään. Vielä eilen oli hautausmaa ja muistelupaikka yhtenä valomerenä.


Tänään tein pienen Tapaninajelun ja kävin moikkaamassa exavoppia ja hänen miesystäväänsä. Olipa mukava jutustella pitkästä aikaa.
Juniori lähti kaverinsa kanssa luistelemaan ja minä vietän karvaisen juniorin kanssa konehetkeä. Sain taas tehtyä muutamaa opiskeluhommaa eteenpäin. Vielä kaksi vapaapäivää ennen viimeisiä työpäiviä oman itsenäisen kunnan palveluksessa ja tässä duunissa. Sitten meistä tulee kaupunkilaisia ja työnantaja ja tehtävä vaihtuu!!

Ei kommentteja: