perjantai 5. marraskuuta 2010

Beauty Queen


Tuollainen kortti kruunasi edellisessä postauksessa esiteltyä lahjaa. Olen toisaalta aika täpinöissäni ja toisaalta olen ollut himppa allapäin viime aikoina. Täpinöissäni olen sen takia, että sain opinnäytetyön ohjaajalta viimeisestä syynistä pienin kommentein. Tänään laitoin s-postilla työn suomen kielen tsekkaukseen mutta vastausviestissä tsekkaaja pyysi paperiversiota. Vien sen ensi maanantaina koululle. Siinä saisi toivoa palautekeskustelun ajankohtaa valmistumisen ajankohtaan peilaten. Minulla ei toisaalta ole mitään väliä saanko paperit joulu- vai tammikuussa. Mutta toisaalta olisihan se kiva saada piste iin päälle tuossakin hommassa mahdollisimman nopeasti.
Olen saanut jostakin ylimääräistä energiaa ja olen käynyt ihan juoksulenkillä useampana iltana. Raitis ilma ja pieni hikirääkki antavat kyllä ihan mukavia positiivisia viboja elämään. Mutta silti henkinen olotila on hieman ankea. Siihen pitäisi saada jotain piristystä! 
Minä otin ylimääräisen päivystyksen viikon tauon jälkeen ja se on kyllä vienyt olotilaa tänään alaspäin. Toisaalta viikon päästä ja kahden viikon päästä perjantaina on tiedossa ihan mukavaa bilettämistä ja työpaikan pikkujoulua, joten nyt pitää vain jaksaa, jaksaa, jaksaa... Työt vievät tällä hetkellä mehut ihan kiitettävästi. Sellaista pintaliitoa koko ajan. Joskus siellä välissä saa mukavia hetkiä onnistumisista tai jonkun asian loppuun viemisestä. Mutta aivan liian usein ei kerkiä muuta kuin pintaa raapaista ja kiirehtiä hommasta toiseen.

Ei kommentteja: