tiistai 26. lokakuuta 2010

Vertaistuki


Niin monet muutkin täällä painiskelevat ihan samojen asioiden ympärillä...

Päivien kimallus kirjoittaa: Pöhköhän minä...
Minä vaan ajattelen häntä kaiken aikaa(pentele!!!). Muutaman kerran olen hänelle jo ilmoittanutkin, että annetaan olla. Olen siis niin itsekäs, että haluaisin vaan elää, niin ettei olisi ketään ikävä, ettei kaiken aikaa ajatukset kiertäisi yhtä ja samaa – se on niin rasittavaa;) 

Justiina kirjoittaa: Sydän vs. Järki 
Sydänhän se puhuu sellaista soopaa, ettei ole tosikaan ! Sydän tai rakkaus tai tunne sotkee kaiken sen, mikä on todellista elämää tässä ja nyt ja arjessa. Se on vain tunnetta. Järki kertoo sen, mikä on kaikille parasta. 

Pitkä lifti kirjoittaa: Heti aikaa
Miten hurja määrä energiaa on mennyt kaikkeen siihen turhaan, vatvomiseen, suremiseen, miettimiseen.

Siksi minä luen teidän blogeja ;)

Ei kommentteja: