maanantai 18. lokakuuta 2010

Säätää


Minulla on ihan hirveä säätö meneillään. Olen päättänyt, etten kerro teille enkä saa muutenkaan ruveta hehkuttamaan yhtä ostosta, jonka tein viikonlopulla. Sen verran raotan, että käytin työnantajan synttärirahat ja omaa sitten aika paljon päälle, että sain ostettua jotain mukavaa. Tämä mukava tuo tullessaan uuden harrastuksen minulle ja joudun / pääsen / minun on pakko kouluttaa itseäni tuon ostoksen käyttöön ja opetteluun. Tämä on ennenkin auttanut, että pakottaa itsensä tekemään jotain ennen todella kivaa. Ennen lomaa tapasin opinnäytetyönohjaajani ja minä olin aivan valmis laittamaan opinnäytetyöni jo kansitukseen niin ei kun pitää vielä tsekata yhden tai kahden taulukon mahdollisuus ja tarve opinnäytetyöhön. Työ oli minulla mukana reissussa, mutta en saanut aikaiseksi edes vilkuilla sitä koko loman aikana. Eilen sentään sain sen verran aikaiseksi, että rupesin vääntämään sitä taulukkoa, HUOH!!!  Mutta toivottavasti tämä itsensä pakottaminen auttaa ja saan jotain aikaiseksi! Mutta, jos haluatte arvata mitä olen mennyt ostamaan, niin areena on vapaa kommenteissa. Lupaan palkita oikein arvanneen.


4 kommenttia:

justiina kirjoitti...

Hevonen ? ;-D

Anonyymi kirjoitti...

kamera, minulle kävi ainakin noin! Terttu

Anonyymi kirjoitti...

Tiedetään.... järjestelmäkamera.. sain vihiä pikkusiskoltasi :)

Punatulkku kirjoitti...

No, niin nyt paljastetaan totuus!
Justiina: Hevonen oli ihan hyvä veikkaus, mutta ei osunut tällä kertaa ihan nappiin. Mutta koskaan ei tiedä....
Terttu: Osuit arvauksessasi ihan oikeaan. En tiedä oletko seurannut blogiani? Mutta minä tykkään laittaa itse ottamiani kuvia tänne blogiin. Entinen kamera minulla oli Canonin IXUS 950. Ja nyt kun tuli hyvä mahdollisuus, ostin lahjaksi itselleni järkkärin Canon EOS 1000D. Eli laitatko yhteystietosi s-postiin anne.punatulkku@luukku.com, niin toimitan palkinnon sinulle ;))
Ja toinen anonyymi eli sukulainen: Sinä olet saanut sisäpiirin tietoa, joten sinut palkitaan joskus myöhemmin tiedostasi ;)