perjantai 24. lokakuuta 2008

Viikko 43


Anteeksi rakkaat lukijani, olen laiminlyönyt teitä kun en ole ilmoitellut itsestäni. Hengissä ollaan ja hyvässä sellaisessa, mutta kun ..... Elämään on taas tullut uusi ulottuvuus opiskelun ja siihen liityvien kirjojen lukemisen, kirjallisten esseiden, lähipäivien, luentojen, jne. jne. merkeissä. Keskustelin tulevan kollegan kanssa pari viikkoa sitten ja eilen lisää (hän tekee toista vuotta samoja opintoja kuin minä nyt aloittelen) ja hän sanoi, että sinulla ei tule olemaan vapaita viikonloppuja näiden opiskelujen aikana. Minä hieman naureskelin hänen jutuilleen, mutta nyt olen kyllä kääntymässä hänen sanojensa taakse. Meillä oli torstai - perjantai opiskelujen lähipäivät ja saatiin entisten etätehtävien lisäksi sellaiset 84 h ( laskennallinen) etätöitä lisää. Mutta en valita, koska olen itse varta vasten hakenut lisäkoulutukseen ja uskon, että työni puolesta minua ensi vuonna hieman helpottaa ja voi paremmin keskittyä ja käyttää vapaa-aikaansa opiskeluun.

Tällä viikolla käytiin poikien kanssa tutustumassa tulevaan työpaikkaani ja viime viikolla sain tietää, että ensi vuonna kouluttaudun (=lisää opiskeluja) tuleviin tehtäviini ja teen oman tulevan erikoisalani projektihommia. Ensimmäinen projekti tulee olemaan Enon siirtoviemäriin liittyvät suunnitteluttamiset ja lupa-asiapapereiden valmistelu ja lupien ja sopimusten tekeminen. Lisäksi pääsen isolla kirkon esimieskoulutukseen. Tässä taitaa tulla hieman päällekkäisyyksiä opiskelujen ja opiskelujen kanssa, mutta lisäkoulutushan ei ole koskaan pahasta. Eli summa summarum lähitulevaisuus tulee olemaan ensiksi opiskeluja, toiseksi opiskeluja, kolmanneksi opisekluja ja kun välillä teet ihan oikeita töitä, niin eipä muulle taida jäädä sitten paljoa aikaa.

Kumminkin väliin pitäisi vielä mahduttaa tätä juniorin salibandya ja omaa lentopallon peluuta ja seuratyötä. Olin viime sunnuntaina kirjaamassa tyttöjen 1-sarjapeliä, josta tuli ensimmäiset sarjapisteet. Kyllä ne on vaan nuoria nuo nykyiset Prihojen tyttäret. Onneksi joukkoon saatiin kaksi vanhempaa pelikokemusta omaavaa pelaajaa ja siinä ne nuoret samalla kasvavat ja kehittyvät. Kivaa olla taustajoukoissa näin nuorelle ja tulevaisuuteen katsovalle joukkueelle!

Ei kommentteja: