perjantai 18. tammikuuta 2008

Nyt se repes...

Tällaisen kapineen joulupukki toi minulle. Mitä lie ajatellut? Olen tullut toimeen sellaisella perinteisellä versiolla, jossa voi vähän säädellä 0-paikkaa. Entinen oli paljon parempi.


Jouluaattona astuin vaa´alle ja järkytyin. Sitten tein päätöksen, että uuden vuoden päivän jälkeen tämä tyttö rupeaa säännöstelemään ruokavaliotaan. Olen syönyt ruokaa, jossa on vähän tai ei ole ollenkaan hiilihydraatteja. Nyt kahden viikon jälkeen paino on pudonnut noin 5 kg.

Tänään sitten tapahtui repsahdus. Söin täytekakkua ja karjalanpiirakoita harjannostajaisissa. Nyt on Copperberg (onneksi light) kädessä ja illalla olen lähdössä harjakaisten jatkoille Kimmeliin.
Toivottavasti tämä on väliaikainen notkahdus ja pääsen taas raiteille ruokavaliossa. Alkukuukauden olen ollut myös tipattomalla. No se nyt ei tee tiukkaakaan, jos ei ole näitä pakollisia menoja.

Ei kommentteja: